Logo
Balıkesir'in En Çok Takip Edilen Haber Portalı

Anketler AK Parti ve Edip Uğur diyor

Giriş Tarihi : 30 Ağustos 2013 Cuma
Anketler AK Parti ve Edip Uğur diyor

MART ayında yapılacak yerel seçimler yaklaştıkça gerek siyasi partiler gerekse tarafsız profesyonel anket şirketleri hemen hemen tüm illerde ülke çapında belediye başkan adayları anketleri yapıyor. Yeni büyükşehir olan Balıkesir de anket şirketlerinin gözdesi illerden biri haline geldi.

ANCAK Başbakan'ın bizzat görevlendirmesi durumunda büyükşehire adaylığını açıklayabileceğine inandığımız AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Edip Uğur şu ana kadar yapılan tüm anketlerde açık ara önde.

Habere Yorum Yazın

Adınız Soyadınız
Yorumunuz
Güvenlik Kodu = 3156
NOT: Haberlere yapılan yorumlardan kesinlikle WEB SİTEMİZ sorumlu tutulamaz. Küfür,hakaret veya ahlak dışı kelimeler içeren yorumların ip adresleri güvenlik açısından kayıt altına alınmaktadır. (IP ADRESİNİZ:54.82.42.143)
Yorumlar - {13 yorum yapıldı}
BALIKESİR- 07.12.2013 12:51:52
YorumuBEN AKP Lİ OLMAMA RAĞMEN İSMAİL OK DİYORUMnuz..
296
288
blksrli- 01.09.2013 12:22:27
edip amca başbakan olun siz..
206
233
edip uğur büyükşehir i kafadan alır- 31.08.2013 13:10:20
edip uğur büyükşehir i silme alır ismail ok ta nalları toplar
261
215
murat a cevapa cevap- 31.08.2013 12:12:40
Sende Edip uğurun yağcı takımındansın galiba :))
261
220
murat a cevap- 30.08.2013 14:59:22
Sen ak partili olsaydin "akp liyim" demezdin. Edip uğur u kotuluyen herkes ak parti den rant saglayamayan yiyici takimidir.
336
244
Murat Koçak- 30.08.2013 14:19:25
O anketleri kime yaptırdılar da Edip Uğur çıktı acaba? Sayın gazeteciler ve basın gidip hazır anketlere bakmayın çıkın çarşıya esnafa sorun bakalım kim istiyormuş merak ettim doğrusu. Ben esnaf arkadaşlarımla konuşuyorum ama onlarda Edip Uğurun adaylığını istemiyorlar. Şahsen bende bugüne kadar oyumu AKP ye verdim (Milletvekilliği dahil). Ama Belediye seçimlerinde Edip uğur olursa oyumu vermeyeceğim. Benim gibi düşünen bir çok isim var. Ayrıca bu memlekette dahaa çooook Edip Uğurlar var!! Akpden şimdi tek aday Mustafa Gündoğan Bey sanırım. Ama daha aday çıkacaktır. Ona göre değerlendireceğiz.
321
244
Ahmet Gök- 30.08.2013 12:40:22
Edip Uğur dışında Büyüykşehir Vizyonunu taşıayacak ikinci bir isim söyleyin ben de ona vereyim...20 ilçesi ile Balıkesir artık Avrupadaki çoğun devlettenbüyüyk bir Belediyeye sahip...Bu vizyon Edip Uğur dışında bir kişinin kaldırması mümkün değil...Balıkesirliler biraz aklını kullanırsa Edip beyi ne yapıp edip ikna eder de Büyüykşehir Başkanı yapar...
323
199
FEVZİ YAR- 30.08.2013 11:52:32
SAYIN EDİP BEY.BU KADAR HIRSA GEREK YOK.BUNCA YIL VEKİLLİK YAPTI.ARKADAN GELENLERE DE YOL AÇ.BOŞ VER BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞINA .SİYASET UĞRUNA KESTİĞİN SAKALLARINI DA TEKRAR BIRAKSAN NE KADAR GÜZEL OLURDU.BAK ARKANDAN OĞLUNDA KOŞAR ADIM GELİYOR ONA FIRSAT VER
285
267
ferdi- 30.08.2013 10:55:39
kökten mhp liyiz ismail ok a oyumuzu vereceğiz ama kazanamayacağız bence büyükşehir i edip uğur ağa alır ismail ok başkanım kazanamaz hizmeti yok adamın önünü kestiler hep ankaradan
249
231
mhp liyim ama oyum edip uğur a- 30.08.2013 10:53:53
koyu mhp liyiz ama balıkesir şehri için edip uğur diyorum
233
229
edip uğur şimdiden büyükşehir başkanı- 30.08.2013 10:36:44
MHP NİN 2009 YANA 5 YILDIR HİZMETLERİ ORTADA İSMAİL OK VE YÖNETİMİ KAFA ATA ATA DÖVE DÖVE ÇARPA ÇARPA GELDİLER 2014 TE KALDI 6 AY EEEE İSMAİL OK BAŞKANIM YOLUN SONU GÖZÜKTÜ..KAFA ATTIĞIN MEHMET BAŞARANLAR DEVSOLCULARA DÖVDÜRDÜĞÜN CİMBOMLAR RAHMİ GÖÇER LER HEP BU GÜNLERİ BEKLEDİLER DAYAK YEDİKLERİNDE AKILLARINDA 2014 MART AYI VARDI HEP İSMAİL OK UN SONU GELDİKALDI 6 AY.....MHP NİN HİZMETLERİ PARK BAHÇE BALIKESİR DE 5 YILDA Bİ İLERLEME YOK GERİLEME 20 YIL İSMAİL OK SAYESİNDE KÜSTÜRMEDİK MHP Lİ KALMADI....MHP Yİ DARMADAĞIN ETTİ İSMAİL OK AMA BEN HER ZAMAN DİYORUM İSMAİL OK BAŞKAN GİBİ DÜRÜST BULAMASSIN BİZ OYUMUZU MHP YE ATACAĞIZ ÖLÜMÜNE İSMAİL OK DİYORUZ HEP AMMA EDİP UĞUR VAR ORTADA KOSKOCA BÜYÜKŞEHİR İ İSMAİL OK TEK BAŞINA YÖNETEMEZ BUNUN ÜSTESİNDEN EDİP UĞUR GELİR ...MHP ANCA KARESİ BELEDİYESİNİ ALIR ...ALTIEYLÜL Ü DE CHP ALIR BUNU İSMAİL OK ADI GİBİ BİLİYOR İSMAİL OK YALNIZ KALACAK KAZANAMAYACAK YAZIK ALLAH İSMAİL OK BAŞKANIMI KORUSUN
306
285
hasan- 30.08.2013 10:04:38
ben mhp li olmama rağmen sabri uğur diyorum.yaptıkları ortada.balıkesir e bir 5 yıl daha kaybettirecek zaman yok.
333
254
YAPMA ABİ- 30.08.2013 08:39:02
Edip abi senin ağırlığın ve yerin belli .attan inip eşşeğe binme...sana bu saatten sonra yakışsa yakışsa bakanlık yakışır...
237
194
Otobüs Bileti
Etiketler :
1. İhale iptal
2. Balıkesir’i karıştıran fotoğraf
3. Bandırma Belediyesi’ne Büyükşehir jesti
4. Edremit’te trafik kazası; 1 ölü
5. Kuyuya düşen keçiyi itfaiye kurtardı
6. Kafaoğlu öğrencilerle bir araydı
6. Her şey çocuklar için
7. Zeytinyağı alışverişinde ‘etiket’ uyarısı
8. Genel Müdürü köyden kovdular