Logo
Balıkesir'in En Çok Takip Edilen Haber Portalı

Kafaoğlu bombası

Giriş Tarihi : 01 Kasım 2013 Cuma
Kafaoğlu bombası

AK Parti’nin ağır topu Dr. Zekai Kafaoğlu bugün beklenenin aksine Karesi yerine Altıeylül belediye başkanlığı için başvuruyor.

       AK PARTİ'DE dün akşam saatlerinde sürpriz bir gelişme yaşandı. Adı uzun bir süredir Karesi belediye başkan aday adaylığı için gündeme gelen Diş Hastanesi Başhekimi, partinin il eski başkanlarından Dr.Zekai Kafaoğlu son dakikada ibreyi Karesi yerine Altıeylül'e çevirdi. Dr. Kafaoğlu'nun bu ani değişikliğinde teşkilatın Karesi ilçesi için değişik bir aday arayışında olması rol oynadı. Tecrübeli politikacının teşkilatla yaptığı istişareler sonunda bu ani kararı aldığı öğrenildi. Teşkilat Karesi ilçesindeki seçmen yelpazesini de düşünerek buradaki DYP ve MHP'li seçmenin oylarını da alabilecek farklı bir vizyonda başka bir aday arayışında olduğu konuşuluyor.

Habere Yorum Yazın

Adınız Soyadınız
Yorumunuz
Güvenlik Kodu = 9233
NOT: Haberlere yapılan yorumlardan kesinlikle WEB SİTEMİZ sorumlu tutulamaz. Küfür,hakaret veya ahlak dışı kelimeler içeren yorumların ip adresleri güvenlik açısından kayıt altına alınmaktadır. (IP ADRESİNİZ:54.225.2.178)
Yorumlar - {33 yorum yapıldı}
Şener BATTAL- 04.11.2013 16:23:17
Adam gibi adam! Kıymeti teşkilat ve seçmen tarafından bilinir inşaallah. Cevapla Tarih: 01 Ekim 2013 by ŞENER (İLK YORUMUMUN ÜZERİNDEN 1 AYLIK SÜRE GEÇTİ: Kareside ADAY KALMADI...KIYMETLİ BAŞKANIMIZ; ZEKAYİ BEYde Altıeylül için müracat yaptı...Hayırlısı olur inşaallah. Siyasette bilemediğimiz çok ince hesaplar yapılmaktadır.
315
305
yorumcu- 03.11.2013 18:47:52
Bu gune kadar zekai beyi harcadığını düşündüğümüz kişilerden çok øzür dileriz.Biz yanlis görmüşüz koltuk sevdasini anlamadik
239
247
zeki- 03.11.2013 14:49:06
ah be zekai başkan yine kendi ayağına sıktın kurşunu altıeylülde işi zor
202
291
YORUMCU - 02.11.2013 18:44:53
bu hareket afsane başkana yakışmadııı... Biz seni özü sözü bir biliyordukkkk...
231
297
Muhammet- 01.11.2013 23:22:15
Bu iş ismail cobana yarar
154
312
- 01.11.2013 22:51:43
çok üzüldüm Zekai bey, karesiye Sami Gökdenizi yazan arkadaş, bütün oylar mhpye gider,şakamısınız siz,Zekaiden başkası karesiyi asla alamaz faturayı Başbakana ödersiniz,Zekai beyi Karesi ye çekin, o olmazsa kimse çalışmaz,Başbakan cok önemsiyor Balıkesiri, mhpye kaptırırsınız karesiyi, yapmayın Sabri bey büyükşehir, altıeylül hocaoğlu,zekai karesiyi süpürür.yanlış yaptınız ağam
179
295
emin.emin- 01.11.2013 22:16:18
Yakismadi Zekai Bey sana bu atraksiyonlar seni bitirir. Sana duz siyaset yapiyor ve yanlis yapiyorsun diyenlere kulak verdiginden beri kazaniyorsun. 2003 de il baskanligini duz siyaset yaptigin icin kazandin . 2004 de basladin birilerinin sklina uymaya ve o gunden beri kaybediyorsun. Oturup bunun muhasebesini bir yapsan. Birilerinin oyuncagi olmak sana yakismiyorr..
198
204
Emin,Emin,Emin,Emin- 01.11.2013 20:53:57
Emin ismiyle yorum yazılınca, yelpaze epey genişliyor, yeni siyaset mühendisleri, ermişler,buldan,yerce,avcıoğlu
228
290
Emin- 01.11.2013 19:16:52
Mesut Akbıyık nerden cıktı şimdi arkadaşım..
163
205
YORUMCU- 01.11.2013 19:00:40
BU OPERASYON HEM ZEKAİ BEYİ YEME VE HEMDE DP KÖKENLİ BİRİNİ KARESİYE ADAY YAPMA HAMLESİ ARKADAŞLAR. KARESİDE ZEKAİ GÜÇLÜYDÜ VE KARŞISINDA ONUN KAPASİTESİNDE ADAY YOKTU.HATTA DİĞER PARTİLİLER BİLE BUNU KABULLENMİŞTİ. ŞİMDİ BU OYUNU KURANLAR GENEL MERKEZE DİYECEK Kİ KARESİYE DPLİ MESUT AKBIYIK OLSUN ALTIEYLÜLDE DE BAŞKA ALTARNATİFLER VAR.. DOLAYISIYLA ZEKAİYE YİNE GÜLE GÜLE.. ZEKAİ BEY YİNE YANLIŞ YERLERE GÜVENDİ VE YİNE YANLIŞ KİMSELERİN AKLINA UYDU..
193
241
SATILIK ADAYLIK- 01.11.2013 16:17:55
Sahibinden satılık adaylık.Sahibinden peşkeş çekilmiş adaylık.Zekai beye yaptığı haraket yakışmadı her işde olduğu gibi siyasetinde belirli bir ahlakı vardır.Bu ahlaksızlığı yaptıran ÌL YÖNETÍMÌNÌ kınıyorum karasi ilcesini kime peşkeş çektiniz.Unutmayın adayı siz belirlersiniz ama BAŞKANI üzerinde oyun oynadığınız mecbur ak partiye oy verecek dediğiniz HALK SABRÌ UĞURA attığı tokadı tekrar atmasını çok iyi biliyor.
241
355
salim utar- 01.11.2013 16:16:05
Vay be nasıl da yediler recep şeker le yusuf hocaoglunu anında operasyon anında müdahele yar saclarin lüle lüle aday adaylari size güle güle....
228
353
Davut Doğrucu- 01.11.2013 14:11:26
Karesi adayı Sami Gökdeniz...İlçe başkanı kızkardeşinin oğlu, yardımcılar Belediyeden adamı Süleyman Tosun, yeğeni Necati, yandaşı Semih yönetim komple onun neredeyse..Partinin şöforü R. Poraz belediyeden personeli ve vs vs.. Karesi ve Ak Parti Sami Gökdenize teslim olmuş durumda zaten..Karesi teşkilatı haftada iki gün bürosunda toplanıyor...Edip ağam sana yol göründü....
162
271
akıl var mantık var- 01.11.2013 13:41:00
yahu kardeşim ak partinin 6 eylülü alamayacağı zaten ortada neyin kavgasını veriyonuz. Ak partide bunun farkında ama bu adamlara bi elek gerek.
227
254
Doğrucu Davut- 01.11.2013 13:27:16
Bunlar Halktan kopuk adamlar, fiyasko olur. ben AKP taraftarı olamama rağmen şahsen boş atarım yine oy vermem.
237
282
mehmet- 01.11.2013 13:15:47
bir parti bu kadar kötü yönetilir artık başbakanın bunları görmesi gerekir kötü strateji kötü yönetim ve kaybedilen 5 yıl sonucunda tam şaha kalkacağını düşündüğümüz anda yine o sihirli el marifetli parmaklarını dokunduruveriyor şimdi zakai beyi kurtlar vadisine niye çekip siyasi bir emir aldık dedirtirsiniz!! sonuçta yıllardan buyana bu partiye hizmet etmiş Recep şeker,ismail çoban,yusuf hocaoğlu bu adamları niye destekliyormuş gibi görünüp arkadan iş çeviriyorsunuz sizleri ve yaptığınız siyaseti anlamak zor..
222
262
doğru söz- 01.11.2013 11:48:26
Zekai yine dik duramadı. Rüzgarın önünde savrulan yaprak gibi. Yazık edecek yine kendine. Düz yol varken çakıllı yolu tercih etmesi ilginç.
206
304
nurullah- 01.11.2013 11:34:11
Başbakanın "Siyasetin tek limanı ahlaktır" sözünü bunlar neresinden anlamışlar bilemiyorum.Arkadaş ya çıkarsın adam gibi 2 aydır heryerde söylediğin gibi Karesi ilçesine aday olursun yada dersinki ben bu teşkilata 4 yıl il başkanlığı yaptım ama siyasi ahlaktan falan anlamam de.Bu ne ya bırak teşkilatı falan seçmenle oynamak kimin haddine.Bi il teşkilatı seçimi kaybetmek için bu kadar uğraşırmı anlamak mümkün değil.Kardeşim elinize yüzünüze bulaştırdınız bu işi.Yarın kimse Mahmut Poyrazlı Karesiden ben adayım derse şaşırmasın.Akif Okurda il başkanı oh ne ala memleket...
230
287
gerçek- 01.11.2013 10:44:23
arkadaşlar zenginin parası fakirin çenesini yorar....akp den kim olursa olsun merkez ilçe ve büyükşehiri alamaz.bırakız en azından aday adayı olduk desinler
216
209
kişi- 01.11.2013 10:37:24
Kişinin kendine yaptığını cümle alem bir araya gelse yapamaz...Gerisi boş laf....
279
188
Blk- 01.11.2013 10:27:44
Syn zekai hocamı yıllardan beri böyle siyasi entrikaların içinde tutan zihniyet bir kere daha hortladı işin zor hocam hadi hayırlısı..
225
200
ooyy oy- 01.11.2013 10:11:17
sabri bey zekai bey ve hocaoğlu ortak karar,, hocaoğlunun karşısına çıkmasından çekinti duyduğu bazı kişileri vazgeçirmek. gününü bekleyip karesiye gececek hocaoğlunu sağlama aldıklarında. hesabı bozan birileri çıkmazsa
264
159
M.B- 01.11.2013 09:41:22
evet...yılın en süper adayı bence ...yıllardır harcanan zekai beyi inşallah bu sefer harcamazlar..allahım yardımcın olsun zekayi başkanım...gönlümüz seninle.sen bu camianın özüsün.herşeyin en güzelini ve de en falasını hak ediyorsun.zaten gerçek parti tabanıda seni istiyor...ne diyeyim hayırlı olsun inşallah.
200
365
leman- 01.11.2013 09:23:05
kafaoğlu kareside hüsran olur dişe devam görünüyor.
226
206
vatandaş- 01.11.2013 09:19:23
AK partinin adayı kim olursa olsun farketmez iki ilçe ve büyükşehirde oylar AK partiye.
268
311
hattat- 01.11.2013 09:09:41
büyükşehire bekliyordum açıkçası
187
208
çalobalı- 01.11.2013 09:04:24
buyuksehir belediyesi yakısır zekai beye
228
307
Gerçekçi- 01.11.2013 07:33:49
6 Eylülde Yusuf Hocaoğlunun kendine göre şaşalı sunumu ve il başkanlığının da adayımız bu gibi msj verilmişken Karesi için düşünülen Zekai Kafaoğlu nun böyle bir hamlesi sadece Hocaoğluna adaylığı kesinleşene kadar odağı kaydırmak olarak anlaşılıyor. Fakat son yerel seçimdeki başarısızlığın tekrarlanmaması adına genel merkezin Balıkesir e olası müdahalesi unutulmamalı.
187
773
Serdar Bartın- 01.11.2013 06:27:34
Karesi de karşısında aday yok ki! Neden altıeylul..?
263
208
6 eylül- 01.11.2013 02:01:06
bak senn, ama iş böyle değil, müracatlar yapılsın, zekai beyi yine karesiye kaydıracaklar.. bu işin içinde başka iş var
265
203
yazik- 01.11.2013 01:19:29
garibim zekai yine harcadilar.il yonetiminin gazina geldi
260
225
Gerçekçi- 01.11.2013 01:09:18
Kim garanti ediyor Kafaoglunun 6 Eylül u alabileceğini.
283
336
Ahmet- 01.11.2013 00:34:52
Desene kafaoğlunu yine yediler..
204
247
Etiketler :
1. 10 NUMARA TRANSFER
2. FETÖNÜN GÖZÜNÜ OYDULAR
3. BAK SEN ŞU BAŞKANA
4. BALIKESİR’DEKİ DEMOKRASİ NÖBETİ 7. GÜNÜNDE
5. Başkan Uğur, modern dolmuş taksileri inceledi