Yenisöz Gazetesi Logo
Facebook
Twitter
Google Plus

Kafaoğlu bombası

YEREL GÜNDEM01 Kasım 2013 Cuma
Ana Sayfa » YEREL GÜNDEM » Kafaoğlu bombası

AK Parti’nin ağır topu Dr. Zekai Kafaoğlu bugün beklenenin aksine Karesi yerine Altıeylül belediye başkanlığı için başvuruyor.


       AK PARTİ'DE dün akşam saatlerinde sürpriz bir gelişme yaşandı. Adı uzun bir süredir Karesi belediye başkan aday adaylığı için gündeme gelen Diş Hastanesi Başhekimi, partinin il eski başkanlarından Dr.Zekai Kafaoğlu son dakikada ibreyi Karesi yerine Altıeylül'e çevirdi. Dr. Kafaoğlu'nun bu ani değişikliğinde teşkilatın Karesi ilçesi için değişik bir aday arayışında olması rol oynadı. Tecrübeli politikacının teşkilatla yaptığı istişareler sonunda bu ani kararı aldığı öğrenildi. Teşkilat Karesi ilçesindeki seçmen yelpazesini de düşünerek buradaki DYP ve MHP'li seçmenin oylarını da alabilecek farklı bir vizyonda başka bir aday arayışında olduğu konuşuluyor.

Etiketler:
YORUM YAPIN
Güvenlik Kodu = 1091
NOT: Haberlere yapılan yorumlardan kesinlikle GAZETEMİZ sorumlu tutulamaz. Küfür,hakaret veya ahlak dışı kelimeler içeren yorumların ip adresleri güvenlik açısından kayıt altına alınmaktadır. (IP ADRESİNİZ:54.90.110.60)
Yorumlar - {33 yorum yapıldı}
Şener BATTAL- 04.11.2013 16:23:17
Adam gibi adam! Kıymeti teşkilat ve seçmen tarafından bilinir inşaallah. Cevapla Tarih: 01 Ekim 2013 by ŞENER (İLK YORUMUMUN ÜZERİNDEN 1 AYLIK SÜRE GEÇTİ: Kareside ADAY KALMADI...KIYMETLİ BAŞKANIMIZ; ZEKAYİ BEYde Altıeylül için müracat yaptı...Hayırlısı olur inşaallah. Siyasette bilemediğimiz çok ince hesaplar yapılmaktadır.
197
180
yorumcu- 03.11.2013 18:47:52
Bu gune kadar zekai beyi harcadığını düşündüğümüz kişilerden çok øzür dileriz.Biz yanlis görmüşüz koltuk sevdasini anlamadik
117
172
zeki- 03.11.2013 14:49:06
ah be zekai başkan yine kendi ayağına sıktın kurşunu altıeylülde işi zor
108
153
YORUMCU - 02.11.2013 18:44:53
bu hareket afsane başkana yakışmadııı... Biz seni özü sözü bir biliyordukkkk...
124
154
Muhammet- 01.11.2013 23:22:15
Bu iş ismail cobana yarar
89
191
- 01.11.2013 22:51:43
çok üzüldüm Zekai bey, karesiye Sami Gökdenizi yazan arkadaş, bütün oylar mhpye gider,şakamısınız siz,Zekaiden başkası karesiyi asla alamaz faturayı Başbakana ödersiniz,Zekai beyi Karesi ye çekin, o olmazsa kimse çalışmaz,Başbakan cok önemsiyor Balıkesiri, mhpye kaptırırsınız karesiyi, yapmayın Sabri bey büyükşehir, altıeylül hocaoğlu,zekai karesiyi süpürür.yanlış yaptınız ağam
94
173
emin.emin- 01.11.2013 22:16:18
Yakismadi Zekai Bey sana bu atraksiyonlar seni bitirir. Sana duz siyaset yapiyor ve yanlis yapiyorsun diyenlere kulak verdiginden beri kazaniyorsun. 2003 de il baskanligini duz siyaset yaptigin icin kazandin . 2004 de basladin birilerinin sklina uymaya ve o gunden beri kaybediyorsun. Oturup bunun muhasebesini bir yapsan. Birilerinin oyuncagi olmak sana yakismiyorr..
118
78
Emin,Emin,Emin,Emin- 01.11.2013 20:53:57
Emin ismiyle yorum yazılınca, yelpaze epey genişliyor, yeni siyaset mühendisleri, ermişler,buldan,yerce,avcıoğlu
139
163
Emin- 01.11.2013 19:16:52
Mesut Akbıyık nerden cıktı şimdi arkadaşım..
95
130
YORUMCU- 01.11.2013 19:00:40
BU OPERASYON HEM ZEKAİ BEYİ YEME VE HEMDE DP KÖKENLİ BİRİNİ KARESİYE ADAY YAPMA HAMLESİ ARKADAŞLAR. KARESİDE ZEKAİ GÜÇLÜYDÜ VE KARŞISINDA ONUN KAPASİTESİNDE ADAY YOKTU.HATTA DİĞER PARTİLİLER BİLE BUNU KABULLENMİŞTİ. ŞİMDİ BU OYUNU KURANLAR GENEL MERKEZE DİYECEK Kİ KARESİYE DPLİ MESUT AKBIYIK OLSUN ALTIEYLÜLDE DE BAŞKA ALTARNATİFLER VAR.. DOLAYISIYLA ZEKAİYE YİNE GÜLE GÜLE.. ZEKAİ BEY YİNE YANLIŞ YERLERE GÜVENDİ VE YİNE YANLIŞ KİMSELERİN AKLINA UYDU..
110
164
SATILIK ADAYLIK- 01.11.2013 16:17:55
Sahibinden satılık adaylık.Sahibinden peşkeş çekilmiş adaylık.Zekai beye yaptığı haraket yakışmadı her işde olduğu gibi siyasetinde belirli bir ahlakı vardır.Bu ahlaksızlığı yaptıran ÌL YÖNETÍMÌNÌ kınıyorum karasi ilcesini kime peşkeş çektiniz.Unutmayın adayı siz belirlersiniz ama BAŞKANI üzerinde oyun oynadığınız mecbur ak partiye oy verecek dediğiniz HALK SABRÌ UĞURA attığı tokadı tekrar atmasını çok iyi biliyor.
157
225
salim utar- 01.11.2013 16:16:05
Vay be nasıl da yediler recep şeker le yusuf hocaoglunu anında operasyon anında müdahele yar saclarin lüle lüle aday adaylari size güle güle....
146
209
Davut Doğrucu- 01.11.2013 14:11:26
Karesi adayı Sami Gökdeniz...İlçe başkanı kızkardeşinin oğlu, yardımcılar Belediyeden adamı Süleyman Tosun, yeğeni Necati, yandaşı Semih yönetim komple onun neredeyse..Partinin şöforü R. Poraz belediyeden personeli ve vs vs.. Karesi ve Ak Parti Sami Gökdenize teslim olmuş durumda zaten..Karesi teşkilatı haftada iki gün bürosunda toplanıyor...Edip ağam sana yol göründü....
83
141
akıl var mantık var- 01.11.2013 13:41:00
yahu kardeşim ak partinin 6 eylülü alamayacağı zaten ortada neyin kavgasını veriyonuz. Ak partide bunun farkında ama bu adamlara bi elek gerek.
137
122
Doğrucu Davut- 01.11.2013 13:27:16
Bunlar Halktan kopuk adamlar, fiyasko olur. ben AKP taraftarı olamama rağmen şahsen boş atarım yine oy vermem.
151
152
mehmet- 01.11.2013 13:15:47
bir parti bu kadar kötü yönetilir artık başbakanın bunları görmesi gerekir kötü strateji kötü yönetim ve kaybedilen 5 yıl sonucunda tam şaha kalkacağını düşündüğümüz anda yine o sihirli el marifetli parmaklarını dokunduruveriyor şimdi zakai beyi kurtlar vadisine niye çekip siyasi bir emir aldık dedirtirsiniz!! sonuçta yıllardan buyana bu partiye hizmet etmiş Recep şeker,ismail çoban,yusuf hocaoğlu bu adamları niye destekliyormuş gibi görünüp arkadan iş çeviriyorsunuz sizleri ve yaptığınız siyaseti anlamak zor..
104
145
doğru söz- 01.11.2013 11:48:26
Zekai yine dik duramadı. Rüzgarın önünde savrulan yaprak gibi. Yazık edecek yine kendine. Düz yol varken çakıllı yolu tercih etmesi ilginç.
109
190
nurullah- 01.11.2013 11:34:11
Başbakanın "Siyasetin tek limanı ahlaktır" sözünü bunlar neresinden anlamışlar bilemiyorum.Arkadaş ya çıkarsın adam gibi 2 aydır heryerde söylediğin gibi Karesi ilçesine aday olursun yada dersinki ben bu teşkilata 4 yıl il başkanlığı yaptım ama siyasi ahlaktan falan anlamam de.Bu ne ya bırak teşkilatı falan seçmenle oynamak kimin haddine.Bi il teşkilatı seçimi kaybetmek için bu kadar uğraşırmı anlamak mümkün değil.Kardeşim elinize yüzünüze bulaştırdınız bu işi.Yarın kimse Mahmut Poyrazlı Karesiden ben adayım derse şaşırmasın.Akif Okurda il başkanı oh ne ala memleket...
135
195
gerçek- 01.11.2013 10:44:23
arkadaşlar zenginin parası fakirin çenesini yorar....akp den kim olursa olsun merkez ilçe ve büyükşehiri alamaz.bırakız en azından aday adayı olduk desinler
133
141
kişi- 01.11.2013 10:37:24
Kişinin kendine yaptığını cümle alem bir araya gelse yapamaz...Gerisi boş laf....
174
98
Blk- 01.11.2013 10:27:44
Syn zekai hocamı yıllardan beri böyle siyasi entrikaların içinde tutan zihniyet bir kere daha hortladı işin zor hocam hadi hayırlısı..
93
126
ooyy oy- 01.11.2013 10:11:17
sabri bey zekai bey ve hocaoğlu ortak karar,, hocaoğlunun karşısına çıkmasından çekinti duyduğu bazı kişileri vazgeçirmek. gününü bekleyip karesiye gececek hocaoğlunu sağlama aldıklarında. hesabı bozan birileri çıkmazsa
159
91
M.B- 01.11.2013 09:41:22
evet...yılın en süper adayı bence ...yıllardır harcanan zekai beyi inşallah bu sefer harcamazlar..allahım yardımcın olsun zekayi başkanım...gönlümüz seninle.sen bu camianın özüsün.herşeyin en güzelini ve de en falasını hak ediyorsun.zaten gerçek parti tabanıda seni istiyor...ne diyeyim hayırlı olsun inşallah.
117
242
leman- 01.11.2013 09:23:05
kafaoğlu kareside hüsran olur dişe devam görünüyor.
116
138
vatandaş- 01.11.2013 09:19:23
AK partinin adayı kim olursa olsun farketmez iki ilçe ve büyükşehirde oylar AK partiye.
166
164
hattat- 01.11.2013 09:09:41
büyükşehire bekliyordum açıkçası
105
108
çalobalı- 01.11.2013 09:04:24
buyuksehir belediyesi yakısır zekai beye
129
172
Gerçekçi- 01.11.2013 07:33:49
6 Eylülde Yusuf Hocaoğlunun kendine göre şaşalı sunumu ve il başkanlığının da adayımız bu gibi msj verilmişken Karesi için düşünülen Zekai Kafaoğlu nun böyle bir hamlesi sadece Hocaoğluna adaylığı kesinleşene kadar odağı kaydırmak olarak anlaşılıyor. Fakat son yerel seçimdeki başarısızlığın tekrarlanmaması adına genel merkezin Balıkesir e olası müdahalesi unutulmamalı.
95
275
Serdar Bartın- 01.11.2013 06:27:34
Karesi de karşısında aday yok ki! Neden altıeylul..?
188
98
6 eylül- 01.11.2013 02:01:06
bak senn, ama iş böyle değil, müracatlar yapılsın, zekai beyi yine karesiye kaydıracaklar.. bu işin içinde başka iş var
80
127
yazik- 01.11.2013 01:19:29
garibim zekai yine harcadilar.il yonetiminin gazina geldi
174
166
Gerçekçi- 01.11.2013 01:09:18
Kim garanti ediyor Kafaoglunun 6 Eylül u alabileceğini.
191
198
Ahmet- 01.11.2013 00:34:52
Desene kafaoğlunu yine yediler..
126
143
YENİSÖZ ANKET
SOSYAL MEDYA
Sayfayı kapat