Yenisöz Gazetesi Logo
Facebook
Twitter
Google Plus

Kafaoğlu bombası

YEREL GÜNDEM01 Kasım 2013 Cuma
Ana Sayfa » YEREL GÜNDEM » Kafaoğlu bombası

AK Parti’nin ağır topu Dr. Zekai Kafaoğlu bugün beklenenin aksine Karesi yerine Altıeylül belediye başkanlığı için başvuruyor.


       AK PARTİ'DE dün akşam saatlerinde sürpriz bir gelişme yaşandı. Adı uzun bir süredir Karesi belediye başkan aday adaylığı için gündeme gelen Diş Hastanesi Başhekimi, partinin il eski başkanlarından Dr.Zekai Kafaoğlu son dakikada ibreyi Karesi yerine Altıeylül'e çevirdi. Dr. Kafaoğlu'nun bu ani değişikliğinde teşkilatın Karesi ilçesi için değişik bir aday arayışında olması rol oynadı. Tecrübeli politikacının teşkilatla yaptığı istişareler sonunda bu ani kararı aldığı öğrenildi. Teşkilat Karesi ilçesindeki seçmen yelpazesini de düşünerek buradaki DYP ve MHP'li seçmenin oylarını da alabilecek farklı bir vizyonda başka bir aday arayışında olduğu konuşuluyor.

Etiketler:
YORUM YAPIN
Güvenlik Kodu = 475
NOT: Haberlere yapılan yorumlardan kesinlikle GAZETEMİZ sorumlu tutulamaz. Küfür,hakaret veya ahlak dışı kelimeler içeren yorumların ip adresleri güvenlik açısından kayıt altına alınmaktadır. (IP ADRESİNİZ:54.167.171.186)
Yorumlar - {33 yorum yapıldı}
Şener BATTAL- 04.11.2013 16:23:17
Adam gibi adam! Kıymeti teşkilat ve seçmen tarafından bilinir inşaallah. Cevapla Tarih: 01 Ekim 2013 by ŞENER (İLK YORUMUMUN ÜZERİNDEN 1 AYLIK SÜRE GEÇTİ: Kareside ADAY KALMADI...KIYMETLİ BAŞKANIMIZ; ZEKAYİ BEYde Altıeylül için müracat yaptı...Hayırlısı olur inşaallah. Siyasette bilemediğimiz çok ince hesaplar yapılmaktadır.
204
223
yorumcu- 03.11.2013 18:47:52
Bu gune kadar zekai beyi harcadığını düşündüğümüz kişilerden çok øzür dileriz.Biz yanlis görmüşüz koltuk sevdasini anlamadik
124
179
zeki- 03.11.2013 14:49:06
ah be zekai başkan yine kendi ayağına sıktın kurşunu altıeylülde işi zor
127
156
YORUMCU - 02.11.2013 18:44:53
bu hareket afsane başkana yakışmadııı... Biz seni özü sözü bir biliyordukkkk...
143
169
Muhammet- 01.11.2013 23:22:15
Bu iş ismail cobana yarar
96
194
- 01.11.2013 22:51:43
çok üzüldüm Zekai bey, karesiye Sami Gökdenizi yazan arkadaş, bütün oylar mhpye gider,şakamısınız siz,Zekaiden başkası karesiyi asla alamaz faturayı Başbakana ödersiniz,Zekai beyi Karesi ye çekin, o olmazsa kimse çalışmaz,Başbakan cok önemsiyor Balıkesiri, mhpye kaptırırsınız karesiyi, yapmayın Sabri bey büyükşehir, altıeylül hocaoğlu,zekai karesiyi süpürür.yanlış yaptınız ağam
101
176
emin.emin- 01.11.2013 22:16:18
Yakismadi Zekai Bey sana bu atraksiyonlar seni bitirir. Sana duz siyaset yapiyor ve yanlis yapiyorsun diyenlere kulak verdiginden beri kazaniyorsun. 2003 de il baskanligini duz siyaset yaptigin icin kazandin . 2004 de basladin birilerinin sklina uymaya ve o gunden beri kaybediyorsun. Oturup bunun muhasebesini bir yapsan. Birilerinin oyuncagi olmak sana yakismiyorr..
121
105
Emin,Emin,Emin,Emin- 01.11.2013 20:53:57
Emin ismiyle yorum yazılınca, yelpaze epey genişliyor, yeni siyaset mühendisleri, ermişler,buldan,yerce,avcıoğlu
158
166
Emin- 01.11.2013 19:16:52
Mesut Akbıyık nerden cıktı şimdi arkadaşım..
103
141
YORUMCU- 01.11.2013 19:00:40
BU OPERASYON HEM ZEKAİ BEYİ YEME VE HEMDE DP KÖKENLİ BİRİNİ KARESİYE ADAY YAPMA HAMLESİ ARKADAŞLAR. KARESİDE ZEKAİ GÜÇLÜYDÜ VE KARŞISINDA ONUN KAPASİTESİNDE ADAY YOKTU.HATTA DİĞER PARTİLİLER BİLE BUNU KABULLENMİŞTİ. ŞİMDİ BU OYUNU KURANLAR GENEL MERKEZE DİYECEK Kİ KARESİYE DPLİ MESUT AKBIYIK OLSUN ALTIEYLÜLDE DE BAŞKA ALTARNATİFLER VAR.. DOLAYISIYLA ZEKAİYE YİNE GÜLE GÜLE.. ZEKAİ BEY YİNE YANLIŞ YERLERE GÜVENDİ VE YİNE YANLIŞ KİMSELERİN AKLINA UYDU..
117
183
SATILIK ADAYLIK- 01.11.2013 16:17:55
Sahibinden satılık adaylık.Sahibinden peşkeş çekilmiş adaylık.Zekai beye yaptığı haraket yakışmadı her işde olduğu gibi siyasetinde belirli bir ahlakı vardır.Bu ahlaksızlığı yaptıran ÌL YÖNETÍMÌNÌ kınıyorum karasi ilcesini kime peşkeş çektiniz.Unutmayın adayı siz belirlersiniz ama BAŞKANI üzerinde oyun oynadığınız mecbur ak partiye oy verecek dediğiniz HALK SABRÌ UĞURA attığı tokadı tekrar atmasını çok iyi biliyor.
164
228
salim utar- 01.11.2013 16:16:05
Vay be nasıl da yediler recep şeker le yusuf hocaoglunu anında operasyon anında müdahele yar saclarin lüle lüle aday adaylari size güle güle....
154
212
Davut Doğrucu- 01.11.2013 14:11:26
Karesi adayı Sami Gökdeniz...İlçe başkanı kızkardeşinin oğlu, yardımcılar Belediyeden adamı Süleyman Tosun, yeğeni Necati, yandaşı Semih yönetim komple onun neredeyse..Partinin şöforü R. Poraz belediyeden personeli ve vs vs.. Karesi ve Ak Parti Sami Gökdenize teslim olmuş durumda zaten..Karesi teşkilatı haftada iki gün bürosunda toplanıyor...Edip ağam sana yol göründü....
94
148
akıl var mantık var- 01.11.2013 13:41:00
yahu kardeşim ak partinin 6 eylülü alamayacağı zaten ortada neyin kavgasını veriyonuz. Ak partide bunun farkında ama bu adamlara bi elek gerek.
144
159
Doğrucu Davut- 01.11.2013 13:27:16
Bunlar Halktan kopuk adamlar, fiyasko olur. ben AKP taraftarı olamama rağmen şahsen boş atarım yine oy vermem.
174
155
mehmet- 01.11.2013 13:15:47
bir parti bu kadar kötü yönetilir artık başbakanın bunları görmesi gerekir kötü strateji kötü yönetim ve kaybedilen 5 yıl sonucunda tam şaha kalkacağını düşündüğümüz anda yine o sihirli el marifetli parmaklarını dokunduruveriyor şimdi zakai beyi kurtlar vadisine niye çekip siyasi bir emir aldık dedirtirsiniz!! sonuçta yıllardan buyana bu partiye hizmet etmiş Recep şeker,ismail çoban,yusuf hocaoğlu bu adamları niye destekliyormuş gibi görünüp arkadan iş çeviriyorsunuz sizleri ve yaptığınız siyaseti anlamak zor..
123
148
doğru söz- 01.11.2013 11:48:26
Zekai yine dik duramadı. Rüzgarın önünde savrulan yaprak gibi. Yazık edecek yine kendine. Düz yol varken çakıllı yolu tercih etmesi ilginç.
116
193
nurullah- 01.11.2013 11:34:11
Başbakanın "Siyasetin tek limanı ahlaktır" sözünü bunlar neresinden anlamışlar bilemiyorum.Arkadaş ya çıkarsın adam gibi 2 aydır heryerde söylediğin gibi Karesi ilçesine aday olursun yada dersinki ben bu teşkilata 4 yıl il başkanlığı yaptım ama siyasi ahlaktan falan anlamam de.Bu ne ya bırak teşkilatı falan seçmenle oynamak kimin haddine.Bi il teşkilatı seçimi kaybetmek için bu kadar uğraşırmı anlamak mümkün değil.Kardeşim elinize yüzünüze bulaştırdınız bu işi.Yarın kimse Mahmut Poyrazlı Karesiden ben adayım derse şaşırmasın.Akif Okurda il başkanı oh ne ala memleket...
146
212
gerçek- 01.11.2013 10:44:23
arkadaşlar zenginin parası fakirin çenesini yorar....akp den kim olursa olsun merkez ilçe ve büyükşehiri alamaz.bırakız en azından aday adayı olduk desinler
140
144
kişi- 01.11.2013 10:37:24
Kişinin kendine yaptığını cümle alem bir araya gelse yapamaz...Gerisi boş laf....
195
105
Blk- 01.11.2013 10:27:44
Syn zekai hocamı yıllardan beri böyle siyasi entrikaların içinde tutan zihniyet bir kere daha hortladı işin zor hocam hadi hayırlısı..
128
133
ooyy oy- 01.11.2013 10:11:17
sabri bey zekai bey ve hocaoğlu ortak karar,, hocaoğlunun karşısına çıkmasından çekinti duyduğu bazı kişileri vazgeçirmek. gününü bekleyip karesiye gececek hocaoğlunu sağlama aldıklarında. hesabı bozan birileri çıkmazsa
174
97
M.B- 01.11.2013 09:41:22
evet...yılın en süper adayı bence ...yıllardır harcanan zekai beyi inşallah bu sefer harcamazlar..allahım yardımcın olsun zekayi başkanım...gönlümüz seninle.sen bu camianın özüsün.herşeyin en güzelini ve de en falasını hak ediyorsun.zaten gerçek parti tabanıda seni istiyor...ne diyeyim hayırlı olsun inşallah.
124
245
leman- 01.11.2013 09:23:05
kafaoğlu kareside hüsran olur dişe devam görünüyor.
123
145
vatandaş- 01.11.2013 09:19:23
AK partinin adayı kim olursa olsun farketmez iki ilçe ve büyükşehirde oylar AK partiye.
187
167
hattat- 01.11.2013 09:09:41
büyükşehire bekliyordum açıkçası
112
123
çalobalı- 01.11.2013 09:04:24
buyuksehir belediyesi yakısır zekai beye
140
176
Gerçekçi- 01.11.2013 07:33:49
6 Eylülde Yusuf Hocaoğlunun kendine göre şaşalı sunumu ve il başkanlığının da adayımız bu gibi msj verilmişken Karesi için düşünülen Zekai Kafaoğlu nun böyle bir hamlesi sadece Hocaoğluna adaylığı kesinleşene kadar odağı kaydırmak olarak anlaşılıyor. Fakat son yerel seçimdeki başarısızlığın tekrarlanmaması adına genel merkezin Balıkesir e olası müdahalesi unutulmamalı.
102
366
Serdar Bartın- 01.11.2013 06:27:34
Karesi de karşısında aday yok ki! Neden altıeylul..?
199
105
6 eylül- 01.11.2013 02:01:06
bak senn, ama iş böyle değil, müracatlar yapılsın, zekai beyi yine karesiye kaydıracaklar.. bu işin içinde başka iş var
131
142
yazik- 01.11.2013 01:19:29
garibim zekai yine harcadilar.il yonetiminin gazina geldi
181
173
Gerçekçi- 01.11.2013 01:09:18
Kim garanti ediyor Kafaoglunun 6 Eylül u alabileceğini.
210
205
Ahmet- 01.11.2013 00:34:52
Desene kafaoğlunu yine yediler..
129
154
YENİSÖZ ANKET
SOSYAL MEDYA
Sayfayı kapat