Yenisöz Gazetesi Logo
Facebook
Twitter
Google Plus

Doktor arenaya atıldı

YEREL GÜNDEM11 Kasım 2013 Pazartesi
Ana Sayfa » YEREL GÜNDEM » Doktor arenaya atıldı

Son dakia şerit değiştirttiniz anladık.. İyi de koca Kafaoğlu’nu niye temayüle soktunuz? Doktor il başkanıyken Altıeylül’ün gençleri daha sünnet olmamıştı!


     ŞİMDİ iyi okuyun; 2001: Edip Uğur kurucu başkan, yardımcısı Dr. Zekai Kafaoğlu.. 2003: İlk kongre Sabri Uğur'u geçen Dr. Kafaoğlu İl Başkanı.. 2006: İkinci kongre Kemal Büyükakın'ı geçen Dr.Kafaoğlu yeniden il başkanı.. 2004 yerel seçimleri: Türkiye ortalaması %41,5 Balıkesir %43,5.. İlk 10'a giren Balıkesir Başbakan'dan 2 ödül aldı.. Yıl 2002-2007 Dr. Kafaoğlu milletvekili adayı.. Şimdi sen bu adamı daha dün AK Partili olmuş çoluk-çocuğun, kadınların ortasında temayüle çıkarıyorsun.. Yakıştı diyen bir tane AK Partili varsa YENİSÖZ'ü arayıp adını yazdırsın!!

Etiketler:
YORUM YAPIN
Güvenlik Kodu = 406
NOT: Haberlere yapılan yorumlardan kesinlikle GAZETEMİZ sorumlu tutulamaz. Küfür,hakaret veya ahlak dışı kelimeler içeren yorumların ip adresleri güvenlik açısından kayıt altına alınmaktadır. (IP ADRESİNİZ:54.167.238.209)
Yorumlar - {28 yorum yapıldı}
zaykada zuyka- 12.11.2013 22:37:02
merkez ilçe baskanı giderayak butun mahalle temsilcilerini köy temsilcilerini kendine oy kullanacak sahıslardan olusturmasına ragmen sandığa gömülecek ve cok güvendiği ağasından da gol yedi heryerde aga beni destekliyor diye bangır bangır bagırmıs kimse sana söz vermez bu memlekette bir suru ak partili haketmiş emegi gecmiş insan var sana mı kalacaktı belediye baskanlığı aga herkese cık diyebilir demokratik hakkı herkezin aday adayı olmak sedn de en zayıf halkalardan birisisin aday oldun altı eylüle ve siyasi hayatın sona erdi güle güle recep....
161
105
bir bilen- 12.11.2013 18:09:39
YORUMUMU TAM AÇIKLAYAMADIM. KÖYLER VEMAHALLELER DE BÜYÜK ŞEHİR İÇİN SAYIN EDİP UĞUR BEYİ ALTI EYLÜL DE DE SAYIN RECEP ŞEKERİ GÖNLÜMÜZDEN GEÇEN ADAY OLDUĞUNU SÖYLEDİK VE HALKIMIZ ÇOK MUTLU OLUYORDU.GELELİM KARESİYE BALIKESİR MERKEZ İLÇE 2 İLÇEYE BÖLÜNÜNCE HER İLÇEDE YANILMIYORSAM SON OY ORANIMI YÜZDE 52 BU OYLAR SABİT DEĞİL ARTMIŞDA OLABİLİR EKSİLMİŞDE OLA BİLİR BU GÜN BİR GAZATEMİZDE İL BAŞKANIMIZ SAYIN POYRAZILI İL BAŞKAN YARDIMCIMIZ SAYIN YARIMDAĞ BİRDE SÜNNETÇİ HABER KONSU OLMUŞ ŞAHSİ GÖRÜŞÜRÜM SÜNNETÇİ HARİCİ HANGİSİ ADAY OLURSA OLSUN YÜZDE 60 LA SEÇİMİ KAZANIRIZ SÜNNETÇİYLEDE MUAHELEFETE BELEDİYEYİ HEDİYE EDERİZ SAYIN SÜNNETÇİ SİYASET KERESTE TİCARETİNE BENZEMEZ ÇOK YÜKSEKDE UÇUYORSUNUZHER ETKİNLİKDE İLLAKİ GÖZLE GÖRÜNÜR HATA KIRICI HAVALI OLMAK ZORUNDA DEĞİLSİNİZ ..
205
155
MESUT- 12.11.2013 18:05:21
ZEKAİ BAŞKAN ARTIK SON KULLANMA TARİHİN GEÇTİ. ANLA ARTIK KARŞISINDA EL PENÇE HAZIROLDA DURDUĞUN AĞAN SANA DAHA ÖNCEDEN 2.SIRA MİLLETVEKİLLİĞİ SÖZÜ VERDİ DE TUTTUMU ? YİNE GİTTİN KAPISINA YÜZ SÜRDÜN SENİ ÇOCUKLARIN ÖNÜNE ATTI. ÇÖPE ATMADAN VAZGEÇ ARTIK
170
161
zekai- 12.11.2013 17:36:33
Herkez her makama gelecek diye bir mantık yok iyisindir çalışkansındır efendisindir kabul ama yeter be abicim yeter erenlerin çevrenin koltuk sevdan derdine heryere aday oluyosun kaçıncı adaylığın bu enson ağadan başhekimlik istedin siyasete girmicem diye söz verdin sözünü tutmadın çekil git artık erenleride al git.
170
207
bir bilen- 12.11.2013 14:05:11
DEĞERLİ ALTI EYLÜL VE KARESİ İLEÇSİ SEÇMENİ BİZ KÖY HAYIRARINDA CEMİYETLERDE DÜĞÜNLERDE HALKIMIZLA SOHBET DE TEK SORU VARDI BÜYÜK ŞEHİR ADAYI? ARDINDAN RECEP ŞEKER ALTI EYLÜLE ADAYMI SORUSU GELİRDİ.BİZLERDE GÖNLÜMÜZDEN BÜYÜK ŞEHİRE SAYIN EDİP UĞUR BEYİ ALTI EYLÜLE DE SAYIN RECEP ŞEKER BEYİ HEP SESLİCE DİLE GETİRDİK YAKLAŞIK 6 AYDIR ŞİMDİ DİYORLARKİ BALIKESİR KAMU OYU YOKLAMASINDA AK PARTİ KAZANIYOR.DOĞRUDUR BİZLER HALKIMIZA BU İSİMLERLE SEÇİME GİDERİZ DEYİNCE ÇOK MUTLU OLUYORLARDI. ADAY SÜRECİ BAŞLADI NASILSA ALTI EYLÜL RAHAT KAZANIYOR HEP BERABER ALTI EYLÜLE MÜRACAT. SAYIN ZAKAİ BEY KARESİYE HAZIRLANDI SON KARARI ALTI EYLÜL.SAYIN ÇOBAN SİZDEN ANCAK 2.Cİ ADAM OLUR ŞAHSINIZA SÖZÜM YOK BU İŞLER SU BİRLİĞİYLE 10 KÖYLE OLMUYACAK.SAYIN HOCA OĞLU SİZ AKPARTİ MERKEZ İLÇE BELEDİYE MECLİSİ ÜYESİ OLARAK SAYİ EN SON NE ZAMAN MERKEZ İLÇEYE UĞRADINIZ SİZİ SEÇMENE NASIL TANITACAZ SİZİ MAHALLE TEMSİLCİLERİMİZ BİLE TANYAMADI.MUHALEFET SİZ BİZİMLE MEŞGUL OLMAYIN BİZLER ADAYIMIZ HER KİM OLURSA OLSUN ONUN ETRAFINDA KNETLENİR SEÇİMİ KAZANIRIZ SAYGILAR..
184
116
yemek yiyemezler- 12.11.2013 13:40:00
şunlara bak ya, kendi başlarına emek yiyemezler
210
113
yalcın soylu- 12.11.2013 13:20:11
ismail özgün gelsin buyuksehire 10 numara adam akp oy patlamasi yapar
147
121
zekai bey- 12.11.2013 12:49:06
Zekai beyi attıkları çoluk çocuklar, kendi toplantılarında yönetim toplantılarında açık açık şu kurumun güvenlik kamera işini bana bağlayın diye konuşabiliyor. ak partiye neler olmuş böyle
154
192
- 12.11.2013 12:48:46
Karesinin gizli adayı Emin Ermişlerrr bekleyin görün diyorum ha kazanırmı bu adayla asla.
136
141
GALİP- 12.11.2013 12:20:08
HER KESİMİN OYUNU ALACAK TEK KİŞİ İSMAİL ÖZGÜN OLMALI ASLINDA. KİMSEYE İDEOLOJİK TAVIR SERGİLEMEDİ. FAKAT AK PARTİLİ OLDUĞU İÇİN NE MHPLİSİNE NE CHPLİSİNE YARANABİLİR AYRI MESELE.
178
191
YEDİRTMEYİN.- 12.11.2013 12:00:17
ZEKAİ BEY DEN ŞAŞMAYIN.HİÇ DURMAZ ÜRETİR ÇALIŞIR ,HİZMET EDER,KÜSTÜRMEDEN BAŞKAN YAPINDA ÖPÜP BAŞINIZA KOYUN KIYMETLİ BÜYÜĞÜMÜZÜ.
182
200
M.B- 12.11.2013 11:25:29
HERKES YORUM YAPIYOR.BİLMİYOR Kİ ZEKAİBEY NEDEN 6 EYLÜLE ADAY.BENCE KARESİYE İZİN ÇIKMADI.KARESİ İÇİN GİZLİ ADAY HAZIR..KARESİ İÇİN GÜÇ İL YÖNETİMİNİN ELİNDE.İL YÖNETİMİ SAF AYAKLARINA YATIYOR.İNCE OYUNLAR VE HESAPLAR VAR.KİMSE BALIKESİRİ AKP Yİ DÜŞÜNMÜYOR.BEDELİ BENCE AĞIR OLACAK.AKP GEÇEN DÖNEMDEN DERS ALMAMIŞ SANIRIM.SEVGİLİ AKP YÖNETİMİ ZEKAİYİ HARCARSANIZ SEÇMEN SİZİ AFFETMEZ..SANDIĞA GÖMER..BİLESİNİZ.
122
134
ÇOK BİLENLER-2- 12.11.2013 10:39:15
http://www.haber7.com/partiler/haber/1094288-ak-partide-buyukler-tamam-sira-kucuklerde HEMEN KAFAOĞL-EDİP FELEN FİŞMA YAZIN SENARYOYU, BAKIN BAKALIM EMİR NERDEN, FİTNEYİ-FÜCÜRÜ YAPIN SONA AKP LİYİM DİYE GEZİN
170
100
ÇOK BİLENLER- 12.11.2013 10:15:11
BU KARESİDEN ALTIEYLÜLE GEÇİŞ SALVOSINI KBUL EDEMEYENLER; BUNU YAPANIN BAŞBAKANINIZ OLDUĞUNU, OTURDUĞUNUZ O ÇATININ SAHİBİNİNDE O OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSEK, BÖLE SALVOLARIN SİYASETİN MERKEZİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜRSEK, SİZLER YA CAHİLİN DANİSKASISINIZ, YADA BOŞ TENEKESİNİZ,,,,
170
166
Şener BATTAL- 12.11.2013 10:06:01
Şener BATTAL- 04.11.2013 16:23:17 Adam gibi adam! Kıymeti teşkilat ve seçmen tarafından bilinir inşaallah. Cevapla Tarih: 01 Ekim 2013 by ŞENER (İLK YORUMUMUN ÜZERİNDEN 1 AYLIK SÜRE GEÇTİ: Kareside ADAY KALMADI...KIYMETLİ BAŞKANIMIZ; ZEKAYİ BEYde Altıeylül için müracat yaptı...Hayırlısı olur inşaallah. Siyasette bilemediğimiz çok ince hesaplar yapılmaktadır. Bu hesaplar sonucun da inşaallah hakkın ve hakikatın tarafında saf tutanlar kazanacaklardır.Diğerlerinin ise kayıpları çok büyük olacaktır.BALIKESİRde kaybedenlerden değil; kazananlardan olmak umudu ile yürekten ve inanarak kollektif düşüncenin ışığında siyaset yaparak seçime gidilmelidir.Yenilgi ve kaybettikten sonra hesaplar sorulmuş, kelleler alınmış veya alınmak istenmiş hiç bir kıymeti ve ehemmiyeti yoktur. Selam ve Dua ile, 43 4
182
106
Davut- 12.11.2013 09:52:21
Siyaset kediye aslanı boğdurma sanatıdır!....
165
128
bağımsız- 12.11.2013 09:38:36
bundan gari ben bu akp lilere yamyam demek istiyorum iyi insanları yiyorlar.akp nin gençlik kolları bile rant nasıl elde ederiz diye toplantılar düzenliyormuş.
173
180
chp li- 12.11.2013 09:35:39
ak parti li arkadaş doğru söylemiş bütün akp lilerde ali cengiz oyunu var...sizi gidi rantçılar....
143
127
ATAKAN- 12.11.2013 09:34:21
Zekai Bey bu şekilde çarklar, tornistanlarla Midyata pirince giderken evdeki bulgurdan olacak. Karesiyi garantilemişken şimdi Altıeylülden de olacak. Yine mahsun yine hüzünlü kalacak sonra ortaya çıkıp "küsmek yok küsmek yok" diyecek. Eh be Zekai Bey bunca yıllık siyasetçisin madem, herkes çoluk çocuk... Bunca sene niye bir yerlere gelemedin diye bir sor bakalım kendine. Herkesin aklıyla, söyledikleriyle hareket edersen varacağın yer, akıl verenlerin çapı kadardır. İlke, istikamet bir siyasetçinin vazgeçilmezidir. Bence siz hiç yere aday gösterilmeyeceksiniz.
171
213
ak partili- 12.11.2013 09:33:57
biz din iman aşkı öncelikli olan insanlaız muhafazakarız.ben bu durumdan çok utanıyorum bir anda kendimi 90 yıllarda anavatan partisinin son dönemlerinde hissettim. bu ak partinin durumu herkes birbirinin bacağından çekiyor...ali cengiz oyunları bize yakışıyormu....çok utanıyorum ak partili olmakla oyum saadet yada mhp ye....
91
222
özbalkes- 12.11.2013 09:06:59
Mesele yaşlarının küçük olmasından ziyade bilgi seviyelerinin yetersiz oluşu. Hangisi için şöyle zeki, şöyle şu başarısı var, falan okulu bitirmiş vs. diyebilirsiniz.
146
122
tebrikler- 12.11.2013 05:12:27
tebrikler akp balıkesir teskılatı. sahsen bir chpli olarak sevınıyorum kafaoglunu bıtırme çalışmalarına.çunku her kesimden oy alabılecek durust ve çalışkan akpde bildiğimiz tek adam.siz bu gidişle 30 mart akşamı cok aglarsınız :)
173
158
balkes- 12.11.2013 01:30:35
Ah be Zekai bey, öyle bir bölgeye geçtinizki hemde karesi sizin iken, planların daha üzeride planların olduğu yere, 15 gün e kadar bu sözümün anlamına ulaşırsınız malesef :(
176
145
....- 12.11.2013 01:24:48
o değilde bu adamı neden cekemıyosunuz onu anlamadm sahsen ben mhpliyim fakat bu adamın kişiliğini yıllardır biliyo ve saygı duyuyorum eleştirmek sacma bilinçsiz adam işi bu adamı elestirmek. acaba bu adam siyasete girerken siz neredydnz?? ben cevap vereyimm ; çelik çomak oynayan kısa sortlu sokak cocugu:))
132
167
Yakisti- 12.11.2013 01:07:04
Yakisti yakisti. Herseye boyle baliklama atlarsan adama boyle yakistirilar iste. Sana git 6 eylul e aday ol diyenler torbalarindakileri niye ortaya surmediler daha biraz akilli olsana baskan. Adama boyle yakistirirlar iste.Bunlar seni kuzulara maskara edip siyaseten bitiriyorlar haberin olsun..
150
226